Waar worden narrowcasting schermen voor gebruikt?

Narrowcasting is eigenlijk niet meer dan informatie en content delen, maar dan gericht op de specifieke doelgroep die je wil bereiken. Een narrowcasting scherm helpt om gepersonaliseerde content te versturen op locaties waar het effectieve bereik dus groter is dan elders. Een narrowcasting scherm wordt bijvoorbeeld gebruikt om het menu van een fastfood restaurant te tonen aan hongerige mensen die in de rij staan. Of de bioscoopfilms waaruit de bezoeker kan kiezen, boven de kassa’s. Reclame boodschappen van smoothies of proteïne shakes naast de balie in de sportschool. Maar ook belangrijke informatie verspreiden in openbare gelegenheden zoals een rechtbank of stadhuis. Of zelfs behulpzame communicatie in een appartementencomplex voor bewoners en bezoekers, of in een kantoor voor medewerkers. 

 Narrowcasting is zeer doelgericht

De informatie op een narrowcasting scherm wordt dus vooral gelezen door de mensen die er iets aan hebben. ZetaDisplay gelooft in digitale communicatie, met al haar kracht en voordelen. Of je nu een narrowcasting scherm gebruikt voor publieke informatie, in het bedrijfsleven of als marketing tool, een narrowcasting scherm is keurig gericht op de doelgroep die je wilt bereiken, dus zeer efficiënt. ZetaDisplay gebruikt de deskundigheid die de organisatie zelf in huis heeft om heldere communicatie op te zetten tussen dokter en patiënt, werkgever en werknemer, of winkel en klant. Maar een narrowcasting scherm kan ook grootschalig worden ingezet, bijvoorbeeld in een sporthal, beursgebouw of treinstation.  

ZetaDisplay denkt duurzaam na

Juist door digitale communicatie, op kleine of grote schaal, voorkom je zo goed mogelijk het onnodig gebruik van papier. Minder bomen kappen is belangrijk voor het overleven van onze planeet. En die planeet is belangrijk, want we leven er met zijn allen op. ZetaDisplay werkt altijd aan haar positie als duurzame organisatie. De toch al lage koolstofvoetafdruk wordt steeds verder verkleind. Voor een mooie en vruchtbare toekomst is duurzaamheid een belangrijk issue. Door narrowcasting en digitale communicatie te gebruiken, wordt de hele wereld efficiënter. ZetaDisplay is graag één van de pioniers die dit teweeg brengt. Want hoe meer efficiënt we zijn, hoe minder we onnodig energie verspillen. Daarom begeleidt, adviseert en helpt ZetaDisplay waar de organisatie kan.

Waarom een narrowcasting scherm?

Het gebruik van een traditionele televisie in plaats van een narrowcasting scherm is niet aan te raden. Enkele grote voordelen van een narrowcasting scherm boven een doodgewone televisie zijn maken de keuze eenvoudig. Een narrowcasting scherm is namelijk gemaakt om 24 uur per dag, 7 dagen per week aan te staan. De helderheid is beter dan die van een televisie, ook overdag. Er is een optie voor een internet pc, maar het scherm kan ook op afstand worden aangestuurd. Een narrowcasting scherm werkt bijzonder energiebesparend en de behuizing is in iedere kleur leverbaar. Dus niet meer dat gedoodverfde zwart van een televisie, maar jouw eigen bedrijfskleuren! Of dat nu knalroze of gifgroen is! Diverse beeldschermen zijn te koppelen met elkaar voor een heuse videowall. Zo kun je nog meer aandacht trekt en je boodschap nog beter kan overbrengen aan een zorgvuldig gekozen doelgroep. ZetaDisplay biedt bovendien uitstekende garantievoorwaarden. Hoge kwaliteit voor zeer betaalbare prijzen en optimale service en begeleiding bij jouw project.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *